onsdag 3 september 2008

Stolt över mej själv!

Jag känner mej så modig.. I måndags gick jag på väldigt väldigt
skakiga darrande ben, totalt genomsvettig till det som jag hatar
mest på denna jord förutom ormar då =(
TANDLÄKAREN!!!!!!!!

Jag var helt bestämd över att jag hade ett hål & i min hjärna så
hade jag ju redan målat upp hur jag skulle kunna slinka undan
detta med att laga ,,hm kanske kunde dom söva mej under tiden?
Men,,,,när jag lagt mej tillrätta i den "underbara" fåtöljen med
nyheter på finska så...YIPPIEEEEEEEEEEEEEEEEE!
Jag hade inga hål...
Snacka om min lättnad!

Jag känner mej så modig med tanke på att jag skjutit upp detta
besök i över 1 år.
Så gött nu behöver jag inte hälsa på där på ett tag igen!

Förövrigt så värker tummen så fort jag gör minsta lilla
blir så trött på detta, har fått tabletter men dom gör mej bara
trött & rastlös,,ja ja vi får se vad som händer men usch blä vad trist
det är.
Det syns ju inte på mej att jag har ont så det känns ju knepigt o
vara hemma helst ska man ju ha brutit några ben eller vara dunder
förkyld.

Nu hoppas jag på tvåsamheten =))

hejdåposs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar