fredag 5 september 2008

Hobby!

Har glömt & säga att personen som var inne hos oss Bitchar har
bett om ursäkt & talade även om att han har en hobby& ett liv!
Fniss var lite kul tycker jag!

Denna helgen som kommer håller jag alla mina onda tummar för
en viss person,,,
Det är ju så här att,,vissa männislor är värda så pass mycket,
men sen så kommer ju alla dessa men...
VÅGA VÅGA!!
Jag tror på dej & bara du är du så blir det kanon!
Lyckosparken!!!

Antagligen så har jag fått en seninflammation i min tumme
& det upplyste min doktor mej om att det tar lång tid & få en sån
& det tar lång tid & bli av med oxå.
Suck jag klättrar på väggarna....

Det braiga är att jag får hem min son idag så vi kan mysa...
längtan är stor efter honom..ska ha en myshelg med utflykter
om inte vädergudarna ska var nödiga..

Hejdåposs!

2 kommentarer:

  1. Har vågat.... vågat massor...få se vad det bärhän nu... Kram

    SvaraRadera
  2. Vädergudarna va nödiga :-(
    fy vilket jäkla väder...kram

    SvaraRadera