torsdag 13 november 2008

God planka sa Ankan

Mja något suddigt men men, detta var vad jag fick av min fina hane
ikväll, känner mej så bortskämd,,altså en planka på Sandsjöbaden
är ju inte så värst äckligt,,,proppmätt & som den smålännig jag är så
var jga ju tvungen att äta upp allt *L*
Känns som jag inte behöver äta på minst 1 vecka nu men som vi alla
vet så är vi ju hungriga i morrn igen,,vicken tur att det finns människor
som lever på att göra/laga mat!!!!
Mumma för nasse...
Thank U!

Igår vart jag på ljusparty hos jobbarkompisen, det var attans mysigt
med alla ljus överallt, får nog allt ta & ha ett sådant oxå, fanns massor
av snyggt för att inte tala om alla dofter som finns på ljusen,,,
vore nåt för dej min Snorska för du gillar ju inte ljus så värst mycket ju
*L*

Annars är det billetning som gäller, ska be någon annan välja bil denna
gång för jag har då minsann INGEN tur med bilar,,,bläääääää!

Ja ja det löser sej sa bonnmoran när hon sket i vasken!!!

Nu ska jag lägga upp fötterna på bordet & päsa för jag är sååååååå
stinn i buken efter all god mat.

Hejdåposs!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar