fredag 28 november 2008

Ljusparty & Lussebak,,,




Idag bidde det lussebakning, visste inte att min son var en sån hejare
på att göra katter.
Gott blev det & lagom många, av någon anledning så brukar jag alltid slänga någon påse bara för att dom aldrig blev uppätna!
Ljuspartyt igår var kanontrevligt. Massa fina ljus & lyktor & dofter.
Kul att ni kom, längtar efter produkterna nu bara.
Denna veckan har jag varit snusfri i 8 veckor kom jag på idag,,,,
har faktiskt inte ens tänkt på snus nu dom senaste veckorna!
Bara rökningen kvar då....ja ja kanske efter jul!
När vi satt & åt kvällsmys idag så ville ju då inte min son äta så mycket
i vanlig ordning men denna gången talade han om att han var
färdigäten,,, Jo han hade ätit måndag,tisdag & lördag så han tyckte
det räckte så =))
I morron bär det av till Göteborg, tänkte göra 2 flugor på smällen.
Theo ska ha mostermys så då kan jag haka på grabbarna på Mcfest.
Ska ta det lungt för på söndag är det tvätt & gardinupphängning &
stjärnor & sånt mys.
De är ju 1:a advent jue!!
Ska försöka få med min hane på julskyltning oxå men det lär nog inte
bli så enkelt.
Nähä dax för att nana kudden en stund.
Hejdåposs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar