lördag 15 november 2008

utklädd till pannkaka??!!

I går fick jag min son efter en vecka, hua det är lång tid utan honom.
Även Tove vart med hem så dom busade av sej några timmar,,,
Typiskt nog så hade han ju sån eviga hosta så han klöks stackarn
kan bara hoppas att det går över även en skvätt feber behagade
besöka honom så denna natten har det varit mycket vaket av hosta
& tårar men men det tillhör ju småbarnslivet!

Var en sväng på staden idag i rusket, är ju tvungen & handla..trist!
Så jag passade på att besöka NETTO , ja det kom till big city Vetlanda
förra veckan,,folk är ju inte sanna!
Det hade varit kö ,ja hur lång du vill nästan,,varför ,,,det är ju inte så
att affären tänker stänga i morrn liksom...
& potatisen var lika billig idag som den var vid öppningstillfället *ASG*
attans vilken tur jag hade då *L*

E lite nervös just nu, ska snart göra mej iordning inför kvällen,
Theo & jag ska på 30 års kalas.
Hanens bror fyller år så dom har arrangerat ett surpriceparty för
honom & då var vi medbjudna,,,
Jag har endast träffat hans mamma & en kompis till honom resten har
jag inte en aning om, det är lite jobbigt , visst det kommer säkert bli
jättebra men ändå, alla känner varandra utom oss,,,,
& jag som har sånt superduper namnminne jag kommer ju blanda
ihop alla till slut...uaaaaaaa =/
Det blir nog bra för Theo talade om att han skulle vara
utklädd till pannkaka på kalaset *L*

Hoppas bara att Theo uppför sej & att inte han blir sämre, kanske är
jag som spiller & tappar saker av nervositet.....
Fniss ser det framför mej!

Ja ja

Hejdåposs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar