måndag 22 december 2008

Dan före dan före dopparedan...

,,,dagen varit något stressig men men det lackar mot jul so,,Why not!
Jag yrar ju på i samma vanliga ordning!
Jobbardagen gick faktiskt väldans snabbt så i ett kick vart kl 16 &
dax att stämpla ut.
Hem kila ner med tvätten bara för att upptäcka att IGEN har någon
behagat att ta min tvätttid i den ena maskinen...förbannat var sur jag
blev & just idag när jag inte hade något att göra förutom att tvätta
NOT!!!!
Men som den bitch jag är så väntade jag ut personen & han fick sej en
rejäl tillsägning om att inte sno andras tvättid, hoppas att han läser
nästa gång & kan han inte det så får han väl ta med en vän & läsa!!!!

Nåväl tvätten blev ren & julamaten handlad faktiskt utan att stressa,,
men måste ner & komletera lite i morron,,fanns ju inte nån laktosfri
mjölk i affärerna.

Hann en snabbis till Camilla oxå & fixa det sista här hemma, det är ju
så att det blir ju jul ändå även om inte mattorna är dammade.
Så nu är skinkan i ugnen ( upptäckte ju att jag inget ströbröd hade
men det är ju tur att mamma bor 1 minut härifrån) även om darling
erbjöd sej att komma hit med ströbröd.
Såååå dax att plocka ut skinkan & fixa det sista & sen hoppa isäng
med en skinkmacka med massa senap på & lösa lite korsord tills
ögonen faller i sömn.

I morron är det juu dan före dopparedagen & då blir det ostbricka
med rödvin & picknick!

GOD HJUL !

Hejdåposs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar