onsdag 17 december 2008

Skumtomtar & kaffe...

,,,tror jag att jag kan leva på osså julskinka förstås, åtminstone fram
till jul.
Jag är helt torsk på skumtomtar kan inte låta bli dom,
tur att det säljs i storpack =)

Fatta så glad jag blev idag när jag blev överraskad med en biljett,,,
jag har aldrig i mitt "25" åriga liv varit på en så stor konsert, har typ
bara varit på små små spelningar...känner mej som ett litet barn i
väntan på tomten!
Häftigt & spännande & sen följer ju Camilla med & de gillar jag.
Tack än en gång darling! Puzz puzz

Avsa mej julbord nr 2 idag pallar inte stressa på fredag hela dagen,
jag ska käka julelunch med jobbet & sen åka hem & julstäda & spela
julmusik & hoppas på att min gran kommer snart..
sen på lördag åker vi till Klamar för shopping & mcfest,,
det ska bli mysigt.
Hoppas bara att Kalmar slott är öppet för det var länge sen jag var
där & tittade.

Nu ska jag sätta mej & skriva schema till dagis för snart så börjar
jag jobba 3 skift *bajs*
kvällsveckorna lär ju mitt enda sociala liv finnas här,,,det enda
positiva är att jag får Theo tidigare på fredagen då jag är ledig..
Får väl hoppas att det snart finns ett jobb till mej som jag vill ha!
Är ju inte så att det är rusning precis på det området härikring,,,så
jag ska vara glad & tacksam att jag har ett!

Have a nice evning!

Hejdåposs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar