lördag 27 december 2008

DUCK OFF!








Då är det snart ett nytt år,,2009,,,åren går så fort känns inte som jag
hinner med riktigt!

Är väl bästa att passa på att njuta, umgås med sina vänner & bara
göra massa skojiga saker & busa med min son,,,,ge massor av kärlek
så får jag förhoppningsvis något tillbaka =)


Juldagen förflöt ha ha ja flöt iallfall för dom flesta av oss av någon
märklig anledning tur att det finns Ankskötare *fniss*
Hann att få en finfin present iallafall...DUCK OFF!
Thank U Nettan!
Var skönt att slippa gå hem & nu vet jag ju även att mina töser oxå
kom hem ordentligt även om minnet lämnades på någon hatthylla =)
Var hyfsta pigg i lördags men det var nog för den tidaiga hemfärden &
massa sömn!
*
Hade svärmor & hennes gube & mamma & hennes gube på middag,
det funkade bra, alla var nöjda & mätta när dom gick härifrån.
*
Idag fick jag oväntat besök, sånt är trevligt!
Gunnbritt & Nisse(mina faddrar) & deras dotter "min kusin" Lotta
kom en sväng & hälsade på nu när Lotta var här från Stockholm.
Som vi sa,,det är ju inte så att vi springer ner väggarna hos varandra
men vore kul & ses oftare.
Fika & som vanligt många skratt.
*
Fick även ett annat oväntat telefonsamtal,,,kanske mindre trevligt då
men men när man vill väl så blir det så jävla fel!!!
En del tankar pluppar upp iallafall,,,gamla som nya !
Ja ja skit samma,,,,,de ger väl sej.
Blir konfundersam & alla har ju rätt till egna tankar men dom stannar
i ankhjärnan!
*
Har varit & shoppat inför nyår & de ser jag fram mot nu, god mat &
lugn & ro!
Dax att sätta ner röven en stund & äta ännu mera choklad,,,
hmm har blivit några bitar för mycket dessa dagarna men
what the fuck, de är ju gott & jag får väl promenera lite extra sen,,,
NÄSTA ÅR ha ha ha
*
Hejdåposs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar