onsdag 31 december 2008

GOTT NYTT 2009!

Önskar alla mina läsare Ett riktigt Gott Nytt år.
*
2008 har minst sagt varit ett spännande år, både positivt som negativt!
Massa erfarenheter ligger i min ryggsäck, ett tufft år , ett glatt år,
ett ledsamt år, ett skrattande år, nya människor har kommit i mitt liv,
någon har gått,, ja jag tror jag har fått med allt detta år.
*
Ikväll blir det god mat i goda vänners sällskap, titta på raketer blir
det oxå,,jag handlar inga själv,,ä ju smålänning *ASG*
*
Theo & jag var & tittade efter den sovande tomten men hittade den
inte som tur så är ju barn realistiska.
- Han har nog flyttat mamma.
*
Theo skickar även Ett Gott Nytt År till moster i Afrika, vet inte
om jag hann mejla innan du kom till datorn.
*
Dax att steka fläskfile & duscha sista duschen för i år *L*
*
Hejdåposs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar