tisdag 23 december 2008

GOD HJUL!

,,,Önskar jag er alla som vill dela min vardagstankar & händelser med
mej, har inte hittat den riktiga julkänslan ännu men hoppas den
kommer med Theo i morron,längtar till & se han när tomten kommer!

Idag gick jag lite tidigare från jobbet, har varit så mosig så ett tag
trodde jag att jag hade bihålsinflammation men efter
kadundertabletter & Cociliana hostmedicin så hurknade jag till,,
tänker inte vara sjuk denna julen!

Tove förgyllde min em & sen vart det handling det sista, har nog
hittat allt på shoppinglistan nu som tur är å andra sidan det jag missat
får väl vara så då!

Nu har jag fått ett glas vin & ska snart käka ostbricka & dricka lite
mer vin!
I morron är det ju dopparedagen med matbök & mys,,,,

Så än en gång!

GOD HJUL!

Hejdåposs!

2 kommentarer:

  1. God jul vännen , och njut av ledigheten . Kramr

    SvaraRadera
  2. God Jul gumman, vi synes på juledan!
    Kramar´!

    SvaraRadera