söndag 4 januari 2009

Sjuk,,,igen,,,

Det ger sej visst inte, nu tror jag det har satt sej på bihålorna,,
på riktigt hur många kilo snor har en människa egentligen?
min fina hane gjorde ångbad till mej & det lättade lite men så klart
snabbt som blixten var det stopp i snoken igen....ja ja vad är en bal,,
*
Igår blev det en spontanfylla på klubben med hanens bror & tjej &
hans kompis Ek & min nabor, det var trevligt omd det inte bara vore
för den däringa pokern,,,det är ju för träligt tycker ju jag då =)
Var en sväng på Ladan oxå men någon behagade bli trött/full så vi
gick hem & de var nog lika bra det med tanke på hur jag mår idag
men blir väl omhändertagen..
*
Nu ska jag slänga mej i soffan igen med nässpray & massa papper
& nabor,,jag får nog gå en kurs hos dej ifall att linjen sjunker igen,,
kan vara bra & vet hur jag ska göra!
Tur att du inte var själv iallafall,,du gör det med stil *L*
Bra att du hurknat till nu..
*

Hejdåposs!

3 kommentarer:

  1. Krya på dig...

    //Bergatrollet;)

    SvaraRadera
  2. Stackars Ank!
    Hoppas du blir frisk och kry snart!
    Åh va jag blir avis över din spontanfylla på klubben..saknar det där..
    Kram på dig vännen!

    SvaraRadera
  3. haha ja det va en lyckad uppvisning hur Jennies liv är men jag skrämde ej bort utan tvärt om åh det känns jäkligt nice kan jag tala om =) Japp jag ska lära dig allt jag kan åh det som krävs är tåla mod hmm finns faktiskt 1 som gjorde bra insatts en gång midsommar -98 =) för oj oj då vart det knas...åh linjen sjönk mer än nu... säger en sak hmm jag vet hur det är åh ligga som ett kollo..åh inte kunna prata och berätta åh när hjärnan är med och vet åh ser allt.
    Tack för en kanon kväll åh att du är så mån om mig =) Pösss min Nabor_gos_anka

    SvaraRadera