söndag 18 januari 2009

Skrynkligt hem...

Så nu är julen ute, ja en & annan tomte kankse har gömts sej kvar i
någon vrå & säkerligen några barr oxå som jag kommer att svära
åt när dom fastnar i foten men det tillhör antar jag!
*
Idag har jag gjort något som ja,,jag har nog inte gjort detta på något
år, sist var det Vera som gjorde detta hos mej...
ni som känner mej kommer bara bäva....

JAG HAR STRUKIT MINA GARDINER!
*
Jag tillhör det kategorin skrynkligt hem, jag tycker nog egentligen att
det är helt ok att stryka när jag väl sätter igång men jag är såååå lat,
jag erkänner men si nu fick jag ett ryck,,
Hoppas ni blev lite stolta över min bedrift =) för det är jag...
Visar bildbevis så ni verkligen tror mej *ASG*


Jag kan om jag vill (stor nu)!
*
*
Hopp in i duschen & sen hämta min Theo,,,
Ja just de hållatummarnadax igen , ska ringa på en bil idag
& nej Snorskan jag ska inte vara den styrande*L*
*
Ha en mys söndag!
*
Hejdåposs!

3 kommentarer:

  1. Jag var tvungen att förstora upp bilden men jag såg faktiskt att du hade ett strykjärn där... Duktigt! =) KRAM!

    SvaraRadera
  2. Ja visst e jag duktig en hejjare på detta =) lovar säga till när det händer nästa gång,,,,

    SvaraRadera