fredag 16 januari 2009

Tuffare tag på jobbet !

Jaha då var denna veckan avklarad, måste säga att den gått fort fort
& det är underbart med fredag.
Framförallt är jag stolt över min fina son som vaknat utan protest
vid 4,45 varje morron,,stackars barn,,önskar jag hade råd att jobba
80%, han är ju bara liten 1 gång.
*
Idag blev det nya restruktioner på jobbet *ASG* ( Läs nedan)
Det blir bara hårdare & hårdare på arbetet
men vi tar det med ett leende
*

*
*
I morron ska jag köa för biobiljetter, barnfilmklubben visar 4
bioföreställningar för 70 kr för barn & 20 för dom vuxna & de tänkte
jag att Theo & jag skulle gå på, kan ju vara kuligt,,,barnfilmer & bio &
popcorn en lördag måste bara köpa ett medlemskap oxå.
Sen blir det fika på stan med töserna, har inte fått svar av alla ännu
men jag vet att några kommer ska bli så mysigt var länge sen nu.
*
Nu ska jag sätta igång med lite mysmat & vin innan hanen kommer
hoppa ner i tvättstugan oxå är välans bäst .
*
Ha en mysfredag allahopa mina bloggläsare!
*
*
Hejdåposs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar