söndag 18 januari 2009

Tjugofemtedag Hilda...

Idag ska julen ut i Anknästet, enligt alla gamla traditioner ska den ju
ut tjugondag Knut men här får det bli tjugofemtedag Hilda istället =)

Igår var vi på stan & fikade lika mysigt som alltid men tyvärr så
saknades några men så blir det ju tyvärr, barn & jobb är ju prio nr 1.
Hoppas ni kan komma nästa gång.
Blev ju en del bebisprat då Emma nu är på BB med sin nya bebis,
längtar till jag får snufsa på den,,,åhhh dom luktar ju sååå gott!

Igår blev jag bortskämd, hanen fixade käk...
bakad potatis med skagenröra, är en maträtt jag äter alltför sällan
men gott vart det.
Vin & mys & benmassage!

Dax att sätta igång nu medans energin & lusten är på topp,,hmm av
någon anledning är det så lätt att den försvinner snabbt *L*
Ikväll kommer Theo, dagis är stängt i morron & jag jobbar kväll,
längtar.

Har hört att det är några stycken som läser här inne,,,skriv gärna en
rad när ni är här, är kul & läsa komentarer tycker jue jag *L*.

Hejdåposs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar