fredag 30 januari 2009

En sockerbagare...

Någonting är ju bra & göra när energin är på topp, baka är ju alltid
poppis att det sen är gott att slicka vispa & bunke är ju bara ett
plus i kanten.
Nu blev inte resultatet alls gott men det var väl bakningen som var
målet antar jag & kul hade vi.
Det är en seg flunsa detta, feber vägrar ge med sej på Theo & min
hosta & andning är bara en bråkdel bättre, är inne på min andra
hostmedicin nu men tillhör viruset, bara att vänta ut det sa doktorn.
*
Idag har Theo åkt till sin pappa,,alltid ett lika stort hål vid avsked.
Fy fan vad jobbigt det är men denna gången får jag se honom redan i
morron för då ska vi gå på bio: Alvin & gänget ..det är inte så
ansträngande så det ska vi nog klara av tror jag.
*
Denna helgen händer det egentligen massor av saker, flera mcfester
& annat mys men hur skoj är det när jag blir anfådd bara av att
damsuga än mindre sitta på ett rökigt hak & dricka alkohol...nä
denna helg får bli lugn & mysig, god mat & koncentration frisk.
hanen kommer med mat sen ,,de gillar Ankan=)
*
Grattar Emma idag på din 30 årsdag,,hipp hipp hurra!
*
Nu ska jag slappa en stund innan det är dax för tvättstuga igen,
tack för bullarna Nabor dom var kanongoda,,,fikar gärna mer nästa
helg *L*
*
Bidde ingen bil..

Hejdåposs!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar