lördag 14 april 2012

Oförstörbar/evig/odödlig.

Ja det är vad Amaranthe betyder har jag googlat.
28 April ska jag åka & lyssna på dessa som är helt nya
för mej men jag har en förkärlek till kvinnor med pipa.

Carolina i skolan lockade med mej,hoppas bara jag rer
ut kvällen & allt folk,,,attarax & öronproppar får väl
stå på min meny annars=)
Någon mer som ska dit?




En sierska sa till mej för ett tag sen att jag skulle börja
med Africans dans,släppa loss mina energier i undre
delen av min kropp.
Ja meningen var ju så & nu har det kommit till mej,dt
var väl dax nu då i mitt liv.
Var sak har sin tid sägs det..
Ska bli så kul.

Jag har en önskan till er som läser & går in via facebook.
Iom den nya tidslinjen så har jag svårt att hitta allt där
inne,varav även mina blogginlägg som läggs upp.
Så jag vore väldigt väldigt glad om ni kunde skriva era
kommentarer här inne på bloggen istället så jag kan ha
möjligheten att gå tillbaka & läsa era kloka ord.
Snälla snälla snälla *blink blink blink*

Hejdåposs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar