söndag 8 april 2012

Relax & party...

I freadag var de relaxing ..
Lite möte med klubben hanns med utan vidare stress.
Då jag redan innan hade bestämt att inte bubbla för att
eliminera ågren så mådde jag kanonens bra...
Solstol,folköl & solglas....
Mian & jag badade fötterna iallafall.
De andra bubblade & njöt i fulla drag, Tina hade lagat
ybergod pastasallad & många skratt bidde det.
Vildvittror & IQ Bitchar,,de kan ju inte bli tråkigt!
Gjorde oss snygga(re) & styrde kosan mot
Hot Rat Mc för ett redit party.

L8 & jag..
Attitude outside =)
Hittade fina Evelina oxå!

Framåta halv ett bidde jag trötter & vi for hem.
hade en kul kul kväll iallafall...

Påskaväder...

Igår bara slappade vi,gjorde verkligen ingenting.

Idag fick vi middag hos svärmor ,hämtat Theo så nu
är vi fullt i Ankboet igen.

Hur har eran påsk varit?

Hejdåposs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar