torsdag 6 september 2012

Besviken på Luffy´s Jumpsuits!!!!

 
Theo har väldigt länge önskat sej en One piece
nu när han fyllde så fick han en av våra vänner.
Han var så lycklig så leendet var från ena örat till
de andra.
Den köptes på Virserums marknad så när vi kom
hem så hoppade han ju i den & mös så klart.
Fast inte så länge för den ena dragkedjehållaren
gick sönder & lossnade..
Letade reda på hemsida & telnr & mejl .
Mejlade men inget svar, efter några dagar så
ringde jag nummret som stog på hemsidan
(det är borttaget nu)
En grabb svarade ,sa att det var helg..
Talade om att om han svarade på så borde han ju
veta att han fick ge service =)
Förklarade läget & han lovade att ta reda på
återförsäljarna som stått på marknaden.
För Luffy´s i Angered kunde inget göra åt det
pga att den köpts på en markand av en återförsäljare!
Jag skulle ta reda på vad det kostade att byta delen
hos skomakaren & jag skulle få nr till återförsäljaren.
 
Tiden har gått & jag gjorde min del av avtalet men
lämnade in den för Theo vill ju ha sin one piece..
kostade 70 kr.
Jag har inte hört nåt från Luffy´s .
 
Häromdagen hade Theo sin One piece till skolan
kom hem med den knyten runt midjan...
Ja då hade den andra dragkedjshaken gått sönder med!
Fatta hur besiken han är grabben.
 
Nu har jag mejlat,ringt & sms men det går inte att få
tag i dom.
Telnr som jag hade säger att det inte går att nå
abbonenten & mejlen svarar dom inte på.
 
Jag är så besviken & så less å Theos vägnar.
Det är ju inga billiga kläder heller så jag tycker
väl att det ska vara lite bättre kvalite & framförallt
SERVICE!
 
Hoppas att dom svarar mej innan jag hinner bli för
besviken & arg.
 
Känner ni till luffy´s ?
 
Hejdåposs!

1 kommentar:

  1. Nettan hade väl oxå problem med dom?
    Du får åka te ullared och köpa på dig :) köpt bägge mina där (249kr för vuxenstrl) o dom har hållt för typ allt än så länge :D
    Kram Liten

    SvaraRadera