tisdag 25 september 2012

Bubbla,sol & betongfat..

 
I Söndags var en bajsdag,likaså i Måndags..
Då är det skönt att ha min bubbla att vara i =)
 
Sömn & en fantastisk Bella kan läka bättre än någon
tror.
Denna lilla katt känner mej utan & innan, mår jag dåligt
så är hon där...nära nära men så har hon varit med hela
tiden så gott som sen jag fick min cancer.
Hon har legat på mej,bredvid mej & Healat.
I måndags låg hon på mej när jag sov,satt i knäet
satt på axlen..gick jag ut i hallen var hon efter,
ja lite för att kolla att jag var ok..
Vi läste reklam ihop, Bella & jag =)
 
Jag älskar verkligen denna katt,hon är en del av mej
& hon visar att jag är "hennes",,
Pixie kommer inte upp i sängen till mej om inte Bella
gett tillåtelse.=)
Fast Pixie passar på när inte Bella är i närheten *L*
damerna tävlar lite *L*

Måndagsem bestod av energisamling med Theo &
en STOR mjukglass till grabben .
Promenad i solen!
Höst..
 
Måndag & tisdag kväll har Aili & jag promenerat
Å jag har sett nya vägar,,vågar ju inte prova nåt
nytt själv då jag har så kasst lokalsinne & livrädd
för att gå vilse..
Skönt att röra på mej iallafall & på Torsdag har
jag bokat in ett Easy line pass.
Lovade ju mej själv att när vågen avstannat med enbart
kost så skulle jag röra på mej..
Ja ,,8 kg mindre så var de dax,,så bara att bita ihop
fast jag måste erkänna att det är kul & skönt...
om inte annat när storleken minskar i kläder..
Kilojakten blev en bra sporre för mej oavsett om
jag vinner eller inte.
 
Idag skulle jag ta prover inför en hälsoundersökning
som erbjuds när man fyller *29* som jag..
Sköterskan sa jag skulle vara fastande så de var jag ju
dvs INGET Java på morron....
Väl där så visar det sej att jag varit fastande helt i
onödan för det var inga fasteprov som skulle
lämnas....lite knasigt!
Ja ja blodskvätten är lämnad iallafall.
 
Ut till skolan & skapande på agendan.
Tog tag i min betongkonst,målat & lackat & tog hem
mitt fat som jag är galet nöjd med..
 
Betongbladsfat.
 
Hejdåposs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar