fredag 28 september 2012

Fin sködpadda!!

I går hade Theo rymnddag i skolan så dom skulle
ha fika med till skolan & vara ute hela dagen.
Så Theo tyckte vi skulle baka nya rabarbermuffins.
Han har bestämt sej för att baka med upplyste han
mej om,,,,gärna för mej,,de är ju mysigt.
Vispa & blanda men bäst av allt är nog att slicka skålen=)
 
Onekligen behövs ett nytt förkläde till grabben,tycker
de är en sketaning för kort va?????
De ska jag försöka sy ett på skapandet i skolan..
Gottigt bidde de iallafall..
 
Gårdagen i min skola bestod av skapande & i
betongens fotspår..
Några klickar färg,lack & fantasi så ...
Ära vare gud i höjden,detta har jag gjort i slöjden=)
 
Gjorde en nyckelpiga till pappa,den ska bara lackas
innan jag lägger den på graven..
 
Eller som Robban & mamma sa..
-Åh titta vilken fin sköldpadda!!!.
 
Möte med Fsk idag var givande ,det ser ut som om vi
är på samma linje & samma tänk...
Är verkligen supernöjd med mitt nätverk inom Fsk,Abf
& skola.
Dom lyssnar,bromsar,puschar i precis lagom takt
för mej & mitt bästa..
 
Har nämnligen betsämt att när jag är klar med
sjukskrivningen så ska jag inte vara sjukskriven mer
eller iallafall inte för det jag är idag men tillbakagången
SKA gå i sakta mak & det är vi helt överens om..
Bra att dom bromsar min iver=)
 
Härligt..
Det är faktiskt en hel del pusselbitar som faller på
plats i mitt liv just nu & det är en häftig känsla..
Ja nästan som ett nykärspirr ibland ...
Men som alltid annars så måste ju sista pusselbiten dit
för att det ska bli en klar bild,,,så lite till får jag pussla=)..
 
Hejdåposs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar