lördag 22 september 2012

3-520

I dag var det en tråkdag,inget jag kunde komma
på var kul.
Regnat & varit så arg på Robban i natt,,
ja i drömmen altså.
Så tänkte att om jag gör nåt ännu tråkigare än att ha
långtråkigt så blir det ju inte så tråkigt när jag kommer hem..
ja så jag tog en rask promenad med Ozzy i lurarna,
en kopp java på klubben blev det oxå.
 
Har hållt i de längsta på att inte ändra bloggerutseendet
men nu skedde det visst automatiskt..
så de vette fasiken hur detta inlägg kommer se ut...
Ha överseende mina goda läsare..
 
Knåpade ihop ett fodral till min populärtelefon oxå,
jag är livrädd att jag ska tappa den & skärmen spricka..
Älskade mormorsrutor..
 
Har varit på föräldramöte häromkvällen ,jag är så
glad & lycklig att min man har valt att engagera sej
även i dessa trista saker när det gäller Theo..
skönt att ha honom med.
Barnen hade bakat fika åt oss,,självplockade blåbär.
Vi betalade 20 kr för fikat & dessa pengar har
barnen valt att köpa  in leksaker för men blir lite fnissig..
Barnen hade pratat om vad vi skulle betala för
fikat &fröken sa att det hade varit allt från
3 kr - 520 kr.
Dom hoppades ju på att vi skulle köpa mycke fika
men samtidigt önskade dom att det skulle bli massor
kvar till dom dagen efter.
Ja är dom inte underbara  de små liven =))
Blåbärsmuffins.
 
 
 
Nu närmar det sej till att Biltema kommer till stan,
de tycker jag ska bli bra för biltema är en bra affär
med massa roliga & bra saker i.
Synd bara att dom måste gräva en ny plats & inte
kan ta en befintlig lokal eller befintlig plats.
Tycker inte riktigt om att massa skog ska tas ner.
men si jag får ju inte bestämma detta.
 
Nu är de nog bäst att duka,min man tyckte vi skulle
lyxa med kinamat.
*harkel* han skulle laga maten i kväll *harkel*
Men inte gråter jag för det, han skulle även köpa med
nåt godisaktigt hem,,,får strunta i de där kilosamvetet
för jag är så galet sugen på godis..
Får bli en walkabout i morron innan Theo kommer
hem..
 
Vad får ni för gott i kväll?
 
Ja åsså glöm inte bort team putte ikväll
Körslaget..
 
Hejdåposs!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar