onsdag 25 september 2013

Har du ordning?

I söndags var vi & hämtade äpplen,,så smaskiga.
Tack Sofia & Martin..
Kärnat ur,skalat & klyftat..
Mumsigt till vintern sen.
 
Bacilusker härjar i Ankboet, Robban är superförkyld
jag fryser,huvudvärk,nackvärk & febergräns
har legat däckad sen i söndags kväll.
 
Vännen V opererades för sin rekonstruktion igår &
allt hade gått bra men jag vågar inte åka & hälsa
på om jag har baciller i kroppen..
......

Drack glögg för & värma te kroppastollen..
Hallon/Lakrits är mumma.
 
Fick en liten rolig artikel av M häromdan..

Har ni ordning på eran förvaring?

De hade inte jag kan jag säga =))))
 
I dag känns det lite bättre, huvudvärk kommer bara
stundtals så hoppas jag mår bättre i morron..
 
Nu käka lite granna..
 
Hejdåposs!

 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar