torsdag 19 september 2013

Silvertejpens rollsrolls,,,

Nu är det snart Oktober & rosa månaden..
Hittade denna idag när jag var inne på de rosa
produkterna som ska säljas i Oktober till förmån
för bröstcancerfonden..
 
ROSA SILVERTEJP!!
 
Detta måste vara silvertejpens rollsrolls, jag MÅSTE
ha helt enkelt..
Ni som känner mej vet ju min läggning till silvertejp!
 
Som O skrev:
Haha du måste ha en sån Ankan! Det e så du!! ;D
 
Bankar på dörren hos XL 1:a oktober =))
 
Igår var det möte med Fsk,Abf,kurator & Robban om
framtiden.
Kaffemuggen var med som vanligt =)
Jag har bestämt mej för att inte tänka i
sjukpensionärtankar för det hjälper inte mej är jag helt säker
på.
Å det var jättejobbigt att blotta mej själv igår men ack så
nyttigt & jag hade både kurator & Robban med som
stöttade mej.
Jag ska få något som heter ETU presenterat för mej &
om det är så bra som det lät så blir jag nöjd.
 
Där ska det ingå både praktik ,kost,motion, personlig coach
 som är  anpassat till mej men jag ska få ett möte med dom
så dom får berätta mera.
 
Är det någon som har erfarenhet av ETU?
 
Efter sen blev jag så trött antagligen släppte nervositeten
& jag kände mej som en slimehög som bara flöt ut när
jag la mej..kändes som kroppen vägde minst 300 kg.
Jag sov hela kvällen nästan & idag har jag sovit hela
dagen ja eller tills Theo kom hem.
 
Nu är de bäst & laga lite mat & tvaga mej för ikväll
blir det bio med min Blomma,,,vi ska lägga ögon &
öron på Monica Z...
 
Hejdåposs!

1 kommentar:

  1. Tänk att möten kan suga musten ur en så där, jag är lika :/
    Jag har ingen erfarenhet av ETU men jag hoppas det ska vara bra :)

    SvaraRadera