söndag 22 september 2013

Höstturne

 
I fredags hade vi en välbehövlig musketörsfika,det var
aldeles för länge sen vi sågs..tur vi bokade in nu på
fredag redan =)
Sen blev det en tur till Svärmor & fika & jga måste
få berätta att jag har en underbar svärmor med ett hjärta
av guld & vi klaffar så bra, vi kan prata & vi kan vara
tysta...
Inte konstigt att min man är så underbar med en sån mor.
 
Vi kom & prata om en turne vi gjorde för några år sen
till mitt barndomshem & "mina" trakter så igår gjorde
vi en höstturne.
 
Vi stannade till i Näshult & dess lanthandel, en gång
i tiden drev min svärmor denna med en annan kvinna
mysigt & se ..
God lunch & mysig atmosfär.



Muggarna på undre raden föll jag för.




 
Sen bar det av till Emmaus
Kläder , textil & massa annat..

 
En java slank ner innan vi for hemmåt.

Lite fynd fann jag,,nu ska kreatören vakna !
 
Kvällen bidde lugn,Hanen kollade på den däringa
åkaruntisandensporten & jag bara var.
Idag känns de som om jag söp te att igår,tung i huvet
urk...
 
Idag blir det till att hämta köksbord till mor & plocka
äpplen & sen hämta hem sonen så familjen kan bli
fulltalig ....kvällen får bli MYS!
 
Dags att trixa ner baksätet i bilungen!
 
Hejdåposs!

3 kommentarer:

  1. Super fredag <3 själv "grät " jag mig igenom hela lördagen o natten till söndag o idag är det inte bättre har hittat öroninflammation nånstans :'( ska kurera mig allt jag kan till fredag kram Ina

    SvaraRadera
  2. Ögon ska det ju stå....

    SvaraRadera
  3. har du sett alla positiva quotes som finns på facebook?
    de hjälper mig massor!

    SvaraRadera