fredag 4 oktober 2013

Eld i baken

Jag har sagt ifrån om att jag inte vill ha några blommor
från min man för det ger mej dåliga vibbar, är lite skadad
sen tidigare förhållanden då blommor var en försoning
eller för att dölja något(har jag förstått nu)
 
Men en toasits,,de sitter fint de=)
Aj lajk!!
 
 

Höstat

Lyxade till det & köpte nya dammsugarpåsar ,den var så
trasig så det gick inte att laga med silvertejp längre..
Ja då förstår ni hur trasig den var =)
 
Tyget kom idag så jag häftade ihop tavlan
 
Före                                     Efter
Jag kan inte bestämma mej om tavlan är för stor så
får nog bo in den en stund innan vi kapar den
om vi kapar den.

Före                     Efter
Svärdet fick sin plats men inser att fler måste inhandlas.
 
Nu i helgen är det dags för fest & TattooMania.
Ska bli redit skoj & se massa folk igen, parta lite &
gadda mej...
Ruggugglorna ska på plats =)))
 
 
Hejdåposs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar