fredag 18 oktober 2013

Riktiga ägg !

Här har det minsann varit fullt upp fast på ett bra vis.
 
Tisdag & Onsdag har jag varit på ETU, tisdagen tog vi
en promenad jag & min coach sen fick jag kaffe &
planering.
Det verkar inte som om kommunen tar emot praktikanter
men är inte 100 ännu men hon ska hjälpa mej med att
kolla på ett annat ställe åt mej så att jag kommer igång.
Onsdagen träffdes vi i grupp för det är viktigt att känna
en tillhörighet att ha en grupp, min hjärna tänker istället
för arbetskamrater.
Aktiviteten var bowling Å jag lyckades med några
holeinones tillomed =)
Så målet är att jag ska arbträna Måndag & Torsdag
4 H/ dag, tisdag träffa coach, onsdag träffa gruppen.
Fredag ledig så jag orkar ha helg med min familj.
 
Det som är skönast är att min hjärna börjar vakna till
jag längtar nu till att få komma igång, att få komma utanför
min bubbla fast det är också viktigt för mej att skynda
LÅNGSAMT nu...
Ska försöka få rätsida på min sömn med...
 
Endorfinerna börjar flöda & de är redit bra skit de!!!
 
Vi har ett 80 års kalas framför oss, min kusin fyller 50
& hans son fyller 30..på samma dag så dom slog ihop att.
Mitt kusinbarn är även Theos fadder s det blev lite
paketpyssel här i veckan.
 
Pixie låg bredvid & kollade läget.

Å Theo pysslade..
 
Jag har varit duktig & städat Ankboet,,ojojoj så
behövligt det var...tillomed ugnen & fläkten fick sej
en omgång.
På lördag blir det kalas här hemma, lite trångt men
mysigt blir det...
Min underbara mamma & bästaste mormor fyller
75 idag..
Hon & hennes särbo firar detta på Ålandsbåten..
på lördag är det våran tur att fira henne =)
 
Fick besök av Veronica idag,hon kom med RIKTIGA
ägg...

Härligt...
 
Hon fick med mej på promenad i duggregnet på
1 H,,jag har ju som uppgift från ETU att gå minst
30 min 3 ggr/vecka..
Tack underbara du!
 
Tiden bara flög iväg & jag var fylld med energi sen..
 
Mina rabarber fick en dos skit inför vintern så nu
hoppas jag på att de växer massa till sommaren!
 
Nu borde jag sova för i morron ringer kl 7.00 sen är de
fullt upp..
Mari kommer hem & vi ska på dansuppvisning som
Theos klass mfl har övat in för oss, handla,duka &
annat pillerill....
 
Hejdåposs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar