måndag 21 april 2008

Måndag vaaaaaaa

Lite jobbigt har det allt varit för kisen utan sina tuttar,,,
när han vaknade på söndagen så var han helt övertygad om att han
inte hade kunnat sova utan sina tuttar =)
Ja de är för goa i den åldern !!
Han börjar stor på riktigt bara & inse,,,igår var han ute o lekte själv
med grannens pojk här på gården....lite jobbigt o börja släppa.
Måste medge att det underlättar ju inte när jag vet vilka oerhört
sjuka människor som går lösa i vårat samhälle *ryser*

Idag kl 11.00 så höll vi en tyst minut för Engla som begravdes idag,
det är allt bra orättvist livet, är väl tur vi inte vet allt!

Bliv lite smått sur idag på jobbet,,vi har en hittepengkassa i
vårat team som tillhör oss alla. Vi hade fått ihop så pass många
kronor så vi kunde köpt oss en smörgåstårta eller pizza till oss alla!
När vi tittar i skåpet där pengarna legat så är dom borta!
Alltså någon har stulit dom sen i torsdags,,,känns ju sådär kul!
Lite puttrik blev vi allt!!!
Får väl in i det sista hoppas på att det finns en bra förklaring!

Fick även erbjudande om att lära mej köra truck men oj nu blev
jag ju genast nervös, det är ju så långa gafflar på & alla kommer att
titta på mej när jag inte kan...ska få öva i senare veckan,,,,
fortsättning följer =)
Kommer bli en upplevelse tror jag *ASG*
Det märks om det är nåt för mej men måste ju pröva för att kunna
säga att det inte är min grej jue!
Har aldrig provat innan i hele mitt liv!

Hade en för övrigt nicig söndag med trevligt sällskap =)

Hejdåposs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar