fredag 4 april 2008

Snabba veckan eller????

Jaha då har det gått ytterligare en vecka i mitt liv!
fasiken,,,ärligt vart tar tiden vägen, hinner ju inte med alls!!!
Hela veckan har varit totalt fullsketen inte en kväll före 23,30 i bingen.

Camilla & Farbror Conny & Tove är flyttade & utstädade iallafall..
nu är dom bara 2 minuter från mej,,de tycker jag är bra =)

Kan ju inte säga att jag & min samba sliter ut varandra iallafall, i
går var första gången sen i torsdags som vi pratade på riktigt
annars har vi bara gått om varandra eller sagt gonatt eller
gomorron!
Funkar bra & vara samba!

Annars så mår jag väldans bra,,,,,
men det kankse finns en orsak till det =) =)

Har träffats ett par ggr & det känns helt OK!!!!!
Hade en superromantisk middag i söndags,,,ASG,,,,,
Potatismos, korv & räksallad,,, de ni!!!!!
Känns bra, mår bra & framför allt jag kan vara mej själv & bubbla
hur länge som helst!!
Tar en stund i taget & njuter...

ATT JAG TRIVS!

Nu längtar jag tills "Dagny Ducati" kommer ut ur garaget, måste
ladda mitt "svarta batteri" bara =)))
men snart snart snart !!!!
Tycker jag ser hojar överallt nu bara för att jag inte fått
tummen ur o fixat de jag ska!
Men som någon sa,,,
Den som väntar på nåt gott väntar alltid för länge!

Hejdåposs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar