onsdag 9 april 2008

Sjuk!!

Det är tråkigt o vara sjuk,,,har ingen feber men ont i övre halsen o
huvudet dunkar massor, kallsvettas o varmsvettas....hade känts
mer legalt o vara hemma med feber för visst är det så ?
Har vi feber så är det lättare o säga att jag är sjuk!
Har sovit o sovit o det är ju bra, fördelen med att vara hemma är
att nu kan jag ju titta på...VÅRA BÄSTA ÅR!!!!
Nu vet jag vem mördaren är, hon håller på o erkänna för fullt!
Men det är väl som i alla andra såna här såpor så är det säkert en
dröm till slut =))..se bara på Dallas!

I morron så kommer det en kanin hit,,, Harley,, matte o husse ska
åka på semester..
ska bli kul o se Theos min när den hoppar omkring här.

Nähä kanske dags för en dusch så jag kan känna mej lite fräschare en stund!

Hejdåposs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar