fredag 8 augusti 2008

EKO EKo Eko eko......




Före & efter....... skillnad va =)
Made by Heidi May Die Tattoo
Vetlanda
Nygaddad & kliig men attans så nöjd!
Den gamla var ju ingen dundertatt precis, nu får min kropp
målas i något som har en betydelse för mej. Så nästa gadd
ska bli min sons huvudfoting...I löve them!
Med tank e på att detta var den 4:e gång jag målas på samma
tatt så gjorde det inte ont men dagen efter så stramade det en
del,,tur att Catrin kan följa med in i duschen på rasterna *ASG*
Nu ska den få läka fint så blir det så snyggt så snyggt!
Nu e jag singel på riktigt, igår flyttade min samba med sin hane
till deras nya hus,,,var lite märkligt & känna känslan att det inte
är någon som ska komma hem eller har varit hemma...
hennes tandborste bor kvar än i allafall =)))
Det är eko i lägenheten *snyft*
Gott att jag har theo varannan vecka iallafall!
Theo undrade vart deras hus bor så vi får åka & inspektera
det någon dag framöver.
I morgon blir det bröllop får väl hoppas att det inte regnar så
förbannat som idag, vore ju himlans trist för Janne & Helen.
Så då blir det långklänning,,hi hi lite kontrast från förra helgen...
Annars så mår jag just nu himlans attans bra,,,dom små
37 orna har nog kanske landat nu,,hoppas jag iallafall.
Första veckan efter semester oxå avklarad utan att någon
blivit överkörd av min truck *L*
Hejdåposs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar