söndag 24 augusti 2008

Stolt är jag =)

Jaha så var det söndag då...faktiskt inte en trist söndag och full av
ångerst inför måndagen, nä det känns som en helt ok söndag.
Sitter förvisso & saknar min trollunge som jag blev av med
oplanerat igårkväll, min syster är hemma från Göteborg &
undrade om inte Theo kunde få sova över hos min mamma, där
min syster bor när hon är hemma.
Klart han får det..är ju inte så ofta som han kan busa med moster.
Så idag han dom varit i Illharjen & stimmat så han lär vara
nöjd ikväll.

Annars har det varit en jättemysig helg.
I fredags var vi hos min jobbarkompis & tjatade skit & ungarna
lekte för fullt.
I lördags var vi på stan & fikade med 3 av tjejerna i klubben
med barn & sen på kvällen då när jag blev oplanerat barnledig
så ringde jag en vän så då satt vi här & tjatade skit & drack rödvin..
& sen ringde vi ytterligare en vän så då kom dom över oxå..
blev en himla kul kväll!

Idag har jag varit sååå duktig..gjort fläskpannkaka fast med bacon
hmmm heter det baconpannkaka då???
& just nu sitter det en äppelkaka i ugnen, blev så sugen på det!

Men mest av allt är jag stolt över min trollunge...vi var på 4 års
kontoll i fredags,,han fick MVG i allt,,han hade syn som en 5 åring
& klarade alla testena galant & det känns väldigt skönt som
mamma, ja ni som har barn vet känslan...

Nähä nu får jag nog ringa efter sonen, maten är klar =)

Hejdåposs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar