tisdag 5 augusti 2008

Zero Illusions, partyprinsessa & nattabad,,,,,,



Så,,,nu vart helgen över...Jag & några av mina Bitchar tillbringade
den på Dacketräffen,,,som vanligt var det hur kul som helst!
Det är en helt suverän mc träff som bara inte får missas....
massa gamalt folk som bara partar på & har hur skoj som helst,
alltid e det nån ny bekantskap som lärs kännas!
Bidde lite nattabad oxå, jag som egentligen inte badar...
men dyigt var det uschhualigen så otäckt! Blääääääää!!!!
Frångick gammalt koncept & var inte marken,,valde en
hygienstund istället & det ångrar jag inte..
Annars var det fullt med spex & Tinas första mcfest sedan
hennes Viggo kom, de tyckte jag var attans kuligt & som vanligt var
det någon av oss som inte sov försen det var efter frukost,,hmmmm
vem kan detta ha varit då!!!
Självklart våran partyprinsessa nr 1...
Någon udda nattgäst kom oxå ,,,en vilsegångare som var på helt fel
ställe & sov men som den goda Bitch hon är så åkte han ut med
huvudet före..du e la för goer!!!
Hur som hur så var det en kanon helg i nicigt sällskap..
tack töser för en askul helg..
Höjdpunkten var ändå när Zero Illusions spelade, hade ingen
aning om det så jag bidde kanonglad....dom är sååååå suveräna!
Ta gärna en titt på deras sida,,kan rekomendera dom starkt
om ni vill ha ett kanonband till festen!
Tack för en superkanonunderbar spelning grabbar!
Dax att stoppa lite kaffe i magen,,,
Hejdåposs!





















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar