fredag 29 juli 2011

Sommaren förlängd

Med en markis.....
Nu kan vi sitta ute när det regnar & värmen från
infravärmaren blir mer konsentrerar...härligt.
Tack Farbror Conny för hjälpen,,,utan dej hade det inte
funkat....åsså mina muskler då förstår *fniss*

Perfa!

Fick lite trevlig post häromdagen oxå...
En Ankäggform
Å favvokakan i öronen!
Thanks my Flower!
Fick av grannen,,kul ide.
Å min Dahlia växer så fint!

I går hade jag Blomman,Blommamma & blomfrö
på besök,så mysigt att ses,,det var nästan 100 år
sen vi sågs ja nästan!!
Först var jag på rymmen & nu har hon varit på rymmen.
Gårdagens största eloge & största kopp med Java
som går att uppbrinag till Blommamma...
Bella sprang in som ett jehu igår,
-Hon hade nåt i munnen,sa Blommamma..
  Det såg ut som en orm...

Håren på min kropp rste sej,jag fullkommligt HATAR
dom otygen,dom borde inte finnas i fablernas värld
enl mej.
Jag kunde inte gå in i lägenheten så in gick....tadadaaa
Blommorna.....plockade ut den däringa koppar______
Tacka gudarna för detta!
jag hade INTE gått in där försen Robban hade kommit
hem annars,,Theo & jag hade fått sitta ute & vänta
helt enkelt....
Urk,,,så äckligt!

Nu hoppas jag på att solen ska titta fram,mulet är
det än så länge.
Helgen ska bestå av Mcträff i Borås,,memory lane.

vad ska ni hitte på?

Hejdåposs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar