söndag 21 augusti 2011

Lite akustiskt & barnkalas.

I går var en sån där dum dag,hade inte Theo varit
här så hade jag förmodligen inte gått ur sängen.
Jag var irriterad,arg,lessen,sur,orolig,rastlös,ångerst
& trött.
När vi väl var uppe  så var jag tvungen att hålla mej
sysselsatt hela tiden.
Tycker inte om såna dagar..
Huvvet är för fullt av tunga tankar nu.

Hann ju med en del för visso =)
Handlade,dammsög,diskade jättedisken,plockade
undan lite.
Hämtade plommon & äpplen hos Aili & Jonte &
en kopp Java slank ner oxå.
När jag höll på med kvällsmaten så kom jag på
att jag varit sugen en stund på att möblera om i
vardagsrummet,,ja de kunde ju inte vänta.
Något av min nackdel är att OM jag fått för mej
något så måste de ske nu eller helst nyss!
Så jag lagade lasagne & möblerade om...
Är nöjd.
Lite justeringar med lampor & annat bös så klart
men det är där jag kallar in min hane.
Till min man.
Hittade en gitarr till min Hane igår,jag tycker om att
lyssna på akustisk gitarr & han är duktig på att spela.
Loppisfynd är bra.
Han blev glad idag när han fick den,bra ljud i den oxå.

Secondhandfynd.
Hann med en sväng på Erikshjälpen igår oxå &
fyndade Rollerblades till Theo.
70 kr är helt överkommligt!

Idag var det dax för barnkalas,,
Tårtan skurades av födselabarnet!

Dom busade & lekte & fikade.
Theo var nöjd & de är huvudsaken.

I morron är det dax för skolstart,,1:an.
Jag har massor att göra i morron,läkare mm.
Ska till optikern för ett recept för jag hade turen att
vinna ett par glasögon hos Lensway..
Välbehövligt för mina är gamla så gamla & säkert
fel styrka i oxå=)

Nu ska jag försöka få ungen i säng & varva ner.

Hejdåposs!

1 kommentar:

  1. Grattis, till Theo :)
    Och lite extra energi till dig, fast efter du kom upp verkade det ju inte behövas :)

    SvaraRadera