söndag 16 oktober 2011

Helg...


Jo jag tycker det är vackert med frost

Jäkla mög är de nån som utbrister då *fniss* men
så länge jag kan sitta inne & titta ut så är det fint.
Minus på nätterna så snart kommer väl första snön.
Förra året kom den 20 Oktober..vi får se=)

Varje år arrangerar Mcklubbarna i stan ett Swap,
det är ett loppis för mc burna =)
Så även i år,,,

Hanen hittade en tank till sitt Trajjaprojekt så han var
nöjd,fast i vinter har han lovat att Dagny ska få
lite omsorg & design...

Hämtade theo från sitt bowlingkalas & for & handla
lördagssnack.
Mmmmm
Hann även en sväng förbi Blomhyllan,hem kom jag
med både väldoft & välsmak...
Tack snälla Blomman..
Underbart goda ,,,ja som vanligt!
Fick en gla kille oxå,Tack Sussie,,han blev
såååååå glad & paff =)))

Hanen vart på party & här i ankboet var de fullt
med fnitter & skratt,,Theo har haft en kompis på
övernattning här,,jo jag ä lite trötter,,,men dom
har haft mysigt Å de är huvudsaken.

I dag blir det kalas för mor min & sen sätta kors hos
pappa.

Hejdåposs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar