lördag 29 oktober 2011

Jag Hatar Mr C.......

Pia

Än en gång vann Mr C,åhhhhhh vad jag hatar ......
Vi träffades aldrig men du fanns/finns i mina tankar
Livet är så orättvist .
Sov Gott Pia!
***************************************
Theotankar i ord..
-Mamma, kolla här,,den här knappen växer faktiskt fel!
(xtra knappen på insidan av västen *L*)

I dag gick vi upp tidigt för barnen fick måla sej i skolan
så det var bara upp,käka & förvandlas till vampyr!
Morronmakeup..
Denna läsking följde med till skolan....moahahahaha!

10 minuter innan skolan började så kom han på att han
inte ville vara vit i ansiktet,,,,to late,,,bara bita ihop
hanns inte med att tvätta bort..fröken lovade att tvätta
bort innan rasten om han ville..men när jag hämtade
på fritids så satt sminkningen kvar eller delar av den!

I går kom han på att han ville ha ett hål i örat,så jag
lovade att vi skulle gå ner & kolla efetr skolan...
Inte ett ljud yppade han...
Snacka om stolt!!!

Sen for vi till Blom & Kryddhyllan för Java påfyllning
å där fick han ett piercingsmycke att sätta i örat av
Blomman,,va glad han blev=)
Rätt som det var så var klockan fem,,,,oj oj skynda
lite för de var ju kvällsmys på scouterna ikväll...
Jodå,sminkningen fick följa med dit oxå*L*

Men myset dom år var inte gott enligt Theo,,dom
hade grillat banan med choklad i över elden...
Theo fick även sin Bäverhalsduk,,,stolt!

Då tvrummet är rörigt pga väggen så tog vi oss
friheten att käka kvällsmat i sängen....lite mys
måste man få ha ibland....

Hejdåposs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar