fredag 7 oktober 2011

Pinsamt...

Tankspridd är ju bara förnamnet nu för tiden,likaså i
dag.
På väg hem så korsar jag några rondeller & en av
dom är jag halvvägs in i när det kommer en likbil.
Jag ser ju att chauffören håller upp handen med vita
handskar på...hade jag varit snabbare i huvet hade
jag ju fattat men inte då,,,inte försen jag ser resten
av bilarna i en lååååååång rad!
Åh vad jag ville försvinna ,så pinsamt...
Jag fann mej dock & stannade i rondellen...men höll
på att begå ett misstag som inte fås göras,,,
Inte kör man in i en begravningskonvoj!!!
Tror jag hann släppa fram mestadels av sörjande
innan bilar & lastbilar började tuta på mej,,stoppade
ju upp resten av rondellen oxå=//
rejält pinsamt var det iallafall...

Har du nåt pinsamt minne att
dela med dej en kväll som denna
kanske?

Theo läser & läser

Theo han leker med ord,läser & läser. Det är ombytta
roller nu på kvällarna,,han läser för mej *L* myzigt
plockade en liten liten äcklig fästing på Theo härom
dagen,hoppas det var den sista för denna säsong!

I dag pratade vi om stress på skolan,att de där
liljeholmens sätts i brand ibland är en lättnad.
Jag har alltid varit glömsk men nu så glömmer jag
mer än lovligt.
Det var ganska enkel mattematik,min stress är ju
definitivt inte positiv.
Jag hade en incident i helgen som jag glömde &
de fick jag förklarat för mej idag att när jag är
fokuserad på att genomföra något så sitter
skygglapparna på,mitt fokus är bara inställt på
just det så allt annat försvinner ut i etern..de
är ju inte så att jag glömmer med flit precis men
det är bara att hoppas på att min omgivning förstår.
Stress gör massa konstigt med kroppen & knoppen.

Hejdåposs!

1 kommentar:

  1. Haha... ja, det låter som något jag skulle lyckats med ;-)

    Har sååå många liknande exempel...

    Kramar från mig <3<3<3

    SvaraRadera