söndag 11 maj 2014

Vårrus & rödhårig igen !

En vecka igen....
Skärpning nu på bloggandet !
 
Veckan som varit har bestått mestadels av rus,,
Jag känner att jag är på väg tillbaka, jag vill göra saker.
Hjärnan är klarar på nåt vis, jag ser saker som om det
vore för första gången ..
Jag är trött men bra trött !
 
Det känns väldigt bra !
Ett fint mobilfodral & nya linser landade i brevlådan.
 
Förra helgen så var det ju bowlingturnering mellan
Mcklubbarna men Nettan & jag såg mest snygga ut
för Bitcharna fick inte ihop ett lag tyvärr.
 
Det var även cruising i stan, jag hörde nån siffra om
1200 bilar..
 

Vi fick en åktur i denna skönheten =)
 
För ett tag sen anmälde jag mej till Vårruset, jag vet
egentligen inte varför men i Torsdags var det dags i alla fall.
 
Vi var två lag härifrån , regn men jag åkte ändå!
 
För ett år sen hade jag bangat ur, MASSA med folk,
regn & jobbigt.
Är så stolt över mej själv att jag gjorde det.

Fina nummerlappen =)

Picknick..
 
I mål , 5 km på ca 50 min men det hade gått snabbare om det
inte hade varit så många människor att gå om.
Gång är min melodi inte springa!

Fin medalj & goodiebag
 
Theo sken upp som en sol när han fick min medalj &
smaka av en del av goodiebagen.
 
Totalt dyngsur in på ryggen var jag,,MÅSTE inhadla en
ny regnjacka helt klart..
Skön träningsvärk i fredags & nöjd.
 
Idag har jag gått till baka till scratch..

Rödhårig igen !
 
Aj like it!
 
Hanen är på bröllopsspelning & Theo hos sin far så
det har bara varit Pixie & jag ensamma...
 
Får nog snart bli bingen här..
 
Hejdåposs!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar