lördag 3 maj 2014

Diamanten i Växjö.

Förra året på valborg så fick vi äran att vara vittne till
 
Så valborg skippade vi elden & njöt av god mat istället.
Bomullsbröllop är ju första året..
Så tyckte denna passade =)

Spelade ett nytt roligt spel,,ja de var inte sista gången
ligger på samma nivå som Alias & då förstår ni.
 
Igår styrde vi kosan mot Växjö & plantera en Tuja
på svärfars grav.
 
Tänkte käka lite där också & Theo fick bestämma.
 
-Jag vill äta där igemter diamanten sa han.
Jag fattade inte riktigt men han visade pizzerian.
När vi satt & åt så förstod jag vad han menade.

Min blingbling son hade spanat in denna diamant!
 
En tur till Flying Eagle & hittade nya gula åkglas
Så klart en titt hos The KJ store & köpa rökelseljus.

Anksaker
Theo fick handskar som han trånat efter 1 år av Robban.
 
Efter ett antal år med min kamera har jag hittat funktioner
på den som jag inte visste fanns...
Tillhör släktet som sätter på auto & knäpper..=)
 

3 nyanser av Pixie

Lite trädgård!
 
Nu är de snart dags att äntra stadens aktiviteter.
Båda ögonen sminkade dagen till ära =)))
 
Det är mcklubbturnering i bowling men vi felade på
1 person för att få ihop ett lag i år så Nettan & jag får
helt enkelt titta på, öla & se snygga ut.
 
Cruising är kl 18 i stan & de lär bli massa bilar att titta på
öltält, musik & folk...
Åh vet ni vaaaaad!
 
Jag ser fram mot detta!
 
Hejdåposs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar