måndag 28 april 2014

Just nu....

 
Jus nu är det underbart...
Jag har lust att göra saker,,,,,
Jag kan göra saker,,,,,,
Jag gör saker,,,,,
 
På fredagen hade jag syster Ingunn på besök,datorkoll,
skratt med java & socialplanering...
Lördagen bjöd på en solig underbar mc tur med min
fina Hane & vi hamnade visst i Kalmar.
 
Kl 17 visade termometern 22 grader Å ja de går att
leva med helt klart.
Kvällen var de åkaruntisandensporten så Hanen blevo
glad =)
Träningsvärken på söndagen var helt ok, lycklig
sådan & solning på uteplatsen.
 
Hade möte med AF,FSK & ETU idag , framtiden ser
bra ut om jag skyndar långsamt som jag bör.
Bara hoppas på att jag ligger inom ramen för den högre
ersättningen men de ska jag kolla i morron med facket.
 
Hojen är mitt fordon när jag bara kan & hon går så
fantastiskt bra nu,,,kunde tro att hon är 2 år istället
för 15....
 
Fick även lust att ta en promenix i solen...
Min 1timmesrunda tog bara 45 minuter & de var positivt.
Å jag glömde inte att stretcha heller =)
Har ju anmält mej till Vårruset 8 Maj ska förvisso gå
runt men kanske bra att få upp lite flås .
 

Hittade för oss ett nytt kaffe..
De var superoptimoptiskttangfenomenaliskt.
 
Tyvärr ska våran hemmakvällbutik lägga ner i stan
men smålänning som jag är var vi ju tvungna att
åka dit & fynda.

Dessa filmer & en påse godis för ca 300 kr.
 
Theo fyndade mobilskal.
 
Min nya almanacka kom också, jag är så nöjd &
vill ni ha en egen design så rekomenderar jag detta.

FUCK U MR C!!!!!
 
Nuså dags att ropa in grabben för en välbehövlig
dusch,,,
 
I morron jobba igen!
 
Hejdåposs!

2 kommentarer:

  1. Är det en sån där egen almanacka med egna foton som du har beställt? En fotokalender är verkligen ett bra sätt att planera sin tid på.

    SvaraRadera
  2. Man kan välja framsida & lite hur den är upplagd innuti. fantastiskt bra.

    SvaraRadera