fredag 11 april 2014

Mat, presenter & pentagram...

Tog med mej min pinngalne son & hämtade lite fina
pinnar i skogen.
 
En tygbit på uteplatsen behövde hängas upp &
ett pentagram är ju aldrig fel tänker jag.
Moder natur är bra.
 
Ett läkarbesök har varit på agendan idag fick lite dryftat
med min läkare & en höjning av medicin så jag ska kunna
vara med i gemet ännu mer hoppas vi.
 
Har varit redit husmoderlig idag men så drygt att steka biffar..
Å Ingunn jag gick utanför receptet =)))))

Biffar & Rotmos är bra skit!!

Hittade goe till Robban också..
Tack Johanna för tipset !
 
När Robban kom hem så blev det rena rama presentregnet
inte av honom då
men......

Moster Ingunn har sytt en mössa till Theo

Min Rugguggla kan de där med stickning så jag langade
över lite garn & vips så vart de ett par raggisar!

Min rugguggla & man var i Indien (va de va?) för en stund
sen & lite presenter fick jag..
Jag blev aldeles glad!!!!!!
 
Lila is da shit!
 
Idag har jag pressat ner kroppastollen i skinnbyxorna
& hoppas på premiärtur i morron om vädret är på vår
sida & Robban får ihop sin..
 
Nu ett glas vin & fredag !
 
Hejdåposs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar