tisdag 22 april 2014

Hällo...

Nu vart de visst uppehåll här inne ja ja så kan de bli.
 
Vet inte om ni saknat mej,,kanske, kanske inte!
 
Vi har firat påsk lugnt & sansat utan traditionellt
påskbord & minimalt med godis.
 
 
Hoppas ni haft en fin påsk.
 
Har hunnit med en tur på Dagny..
Hon går så fint så fint nu min hoj, efter att ha gått
på en cylinder till två så förstår ni ju =)

Min fina Dagny!
 
En tur till pappas grav har det blivit & tog en
surprice hos mitt Cillaben också..
Alltid lika underbart & tankade lite energi =)

Jag & min Cilla
 
Goda vänner på matmys & god mat hos Svärmor.

Lite återbruk har jag fått te me.
 
Har eran vecka & påsk varit till belåtenhet?
 
Hejdåposs!

1 kommentar:

  1. Har saknat dej lilla fis! Skönt med påsk, enligt tidningen är det sommaren som kommit till Skåne redan. Härligt. Puss och kram fismia

    SvaraRadera