onsdag 18 juni 2014

Skolavslutning

Nu har det varit fullt ös här minsann.
 
Min älskade unge har gått ut lågstadiet..liten blir stor !
 
För ett tag sen kom jag på att jag ville göra något fint
för honom så jag lyckades få ihop alla på samma ställe.
Det har nog inte hänt sen jag & Theos pappa
separerade 2006..
 
Robban bakade jordgubbstårtor, bonusfarmor bakade
Theos favvokakor, Moster & Mormor dukade.
Teamwork !
 
När kyrkan var klar så for vi hem & Moster , Bonusfarmor
& Mormor överraskade, en liten stund senare så kom
Farmor, syster Zandra, Pappa, Eva & Sören
 
Jo han blev överraskad =)
Jag var nog ett snäpp mer exalterad över att vi var alla :)
 

 
Alla nöjda & glada.
 
Lördagen bjöd på fest i Folkets Park,
Adopted Steak bla skulle spela..

Lite poolförfest hos Carro bidde det med massa
skratt & flams !

Prickig klänning dagen till ära !

Adopted Steak äntrar scenen.

Framåta natten bidde de trötta fötter på en stol.
 
De var en najsig helg & tack alla inblandade.
 
Hejdåposs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar