lördag 7 juni 2014

GräsAnka & fix med trix...

 
Ofrivillig gräsAnka blev jag visst i helgen, Robban blev
ve ett VIP till SRF,,de var ju lixom inget att tveka om
utan bara för han att åka fast de blev lite konstigt för
mej =)
Han är så värd det & han sken som en sol när han for
iväg igår=)
Jag är dock lite avis eller jo mycke för han hade varit på
presskonferens med Black Sabbath i går...
Det hade jag också velat.......JÄTTEMYCKE!
 
I går blev en tidig kväll jag frös & mådde tjyvtjockt
så jag slocknade 18.47 vaknade nån gång  & steg upp
kl 9 idag så det var nog behövligt tror jag.
Fick frågan om jag ville haka på till IKEA så visst
vi behövde ljus, skärbrädor & glurrpizzor..
Allt de kom med hem & lite till men hua vad det tar av
energin att gå där inne,,kan inte fatta dom som åker dit
bara för skojs skull fast det är ju tur vi är olika.
 
Såklart mat på MAX !
Tack Ohlsson & Stubben för ni ville ha me med !
 
Nu är det slapp som gäller för luften gick ur mej...
ja eller rastlös men ändå inte på nåt vis.
Ska dra på en film på uteplatsen & bara vara..
mest för att jag kan =)

Våran 100 åring
I Torsdags skulle klassen ha gammeldags skoldag med
sedenlig klädsel..
Så jag skickade iväg en 100 åring till skolan.
 
Har plockat lite med de fynd jag blev ve när vi rensade lgh
ah jag älskar gamla saker verkligen & längtar till jag får lgh
precis som min tanke är...

Nya gardiner & fönsterlampor.

Litermåtten kom till användning
Hattasken & resväskan blev bra hallförvaring
Min stringhylla fick tillskott av några underbara burkar
Gamla strykjärnet blev receptbokstöd

Lampan måste bytas sladd på men I löv it
Fina burkarna är på idestadiet ännu.
 
Nu ska jag leta film & virka mej lite =)
 
Hejdåposs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar