fredag 20 juni 2014

Happy Midsommar!

I år firar vi Midsommar utan någon tid att passa
bara själva .
Kände att jag orkar helt enkelt inte & förmodligen så
var det nån som hade planerat för oss för dom vi skulle
firat med enl tradition blev lungiflammation & massa
med vita rackare(blodkroppar).
MEN nästa år då firar vi dubbelt!
Eller hur syster?
 
Vi slängde på oss munderingen trots Theos protest
Å äntrade hojarna för att tvättas..
 
Ankan VS Theo
1-0
 
För första gången på läääääääänge var det kul att tvätta
jag måste nog erkänna att jag är ordentligt slarvig med
den delen.
Hittade ett superdupermedel för fälgarna, räckte med
att det verkade i 5 min sen diskborste & vatten

Så vackert, rena fälgar!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Å ren Dagny
 
Skulle hojkat en sväng men bestämde oss för att hojka hem
bara & fixa lite.
 
Sill & potäter är ett måste för mej  Å så klart...
...traditionella döskallepotäterna =)
 

Lite kyligt men med pappas kofta & Robbans
jägarstrumpor så fryser jag inte alls =)
Snyggast på denna sidan av stan!
 
En aldeles lagom afton för mej känner jag, nåt glas
rött, mat, Hane & Pixie som sällskap, lite popcorn
på de så är kvällen klar!
 
Kan inte låta bli att sitta & fnissa åt några Midsommaraftnar
jag & benet haft med bla Halmstad &Speedwaykörning eller
Holland & Kawasakitröja..
 
Hahahahahha älskade minnen !
 
Har du nåt rolit Midsommarminne att dela med dej?
eller kanske nåt rolit jag glömt =/
 
Nu snart är det läge för att pacak inför mcturen till
Karlshamn i morron & stundande 50 årskalas,
hoppas på massa sol!
 
Hejdåposs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar