torsdag 3 juli 2014

Blåsig dag idag..

I dag har det varit en blåsig & regnig dag hos oss,
svärmor tog med sej solen på vägen hem minsann =)
 
Theo har börjat att tonårssova...11.30 slog han upp
sina ögon idag !!!
 
Vi passade på att åka till Halmstad & Stadium outlet
Theo fyndade en cykelhjälm som han & Robban börjat
pimpat ikväll.

Robban tyckte jag behövde lite ytterkläder
för jag tänker alltid på att alla andra har rediga grejor
men med mej är det inte så noga sa han.
Han är bra fin han.
 
Jag är så glad för mitt Tenson ställ, byxa & jacka
så nu kan jag ut i naturen i höst.
 
I Tisdags så tog vi en tur över till grannlandet Danmark.

Mumsigt.
 
Theo var duktig trots att de inte var så många affärer
för honom.
 
 Här hemma får man provsmaka ost,korv,bröd mm
I Danmark fick vi provsmaka vin istället !

Vad sägs om ost, tomat elle öl ?

Sol, god mat,fint sällskap
 
Vi hade en bra dag & två backar a 22 kg bar Hanen med
ett leende..
Det är skillnad på öl & öl så är det bara.

Fina fina unge...
 
"Man märker att dom får gå runt fulla
när dom vill i Danmark"
Theos iaktagelse !
 
I går tog vi en loppisrunda igen & jag fyndade tyg till
mitt projekt pysselhylla..

Vackra vallmo.

En picknickfika i Kattvik.

Theo var sysselsatt på kvällen med sitt lego.
 
Jag däckade på soffan i em igen men de får jag..
grabbarna spelar loppidfyndspel.
 
Hejdåposs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar