onsdag 15 oktober 2014

Samlar på energi & lust =)

Det blev en skön Fredag med en tur till Eksjö för
att skjutsa mor till sin särbo sen slank jag in på
Dollarstore, skulle ju bara köpa schampo & balsam..
 
En lugn & skön fredagskväll bara jag ,Hanen & Pixie.
Jag virkade, Pixie kollade på tv & Hanen spelade
gura för mej....
Ja men sämre går de ju att ha de faktiskt.
 
Lördagen vaknade jag & hade lust....
Så ut i garaget, prova att starta Dagny men se den damen
behagade inte starta..
Ringde efter Robban så vi kablade henne !
 
Det är ju så här att när jag väl får lust så är det bäst att
passa på .
Känner att jag är mer & mer på g tillbaka när dom här
känslorna kommer över mej,,,,,,att vela göra saker.
 
Att vela vara social, få skratta & flamsa med andra.
 
Så när tanken var fylld, jag påbylsad & Dagny startad
så begav vi oss till Pappa jag & Dagny
16 grader fick jag info om att det var....
Härligt väder att åka i.....
Älskar lika mycket varje gång jag äntrar vägen med Dagny.

Dagny & jag hos pappa.
Tog vägen förbi mitt älskade Cillaben men hon var tyvärr
inte hemma så lämnade ett meddelande =)
 
Blevo en tur till Swapet också & några koppar java ,tjata
med folk även en koll på när Robban & Adopted Steak
repade....
Är ju flera spelningar på gång nu för dom....
Aj lajk !
 
Sen bestämde vi oss för att gå på fest!
Spontant är bäst !
 
Förfest med likasinnade som inte heller är som dom ska
men måste säga att det var en oerhört givande kväll.
Fick både ur & i mej ord, ett o annat förklarat sen en
knippedrös skratt på de..
 
Run to the hills, Emmas special, Miss wet tshirt &
lite skrubbsår senare så nanade jag gott..
Icke att förglömma bullarna med papper på & rabarberkungen !
 
 
 
Tack alla för en underbar lördagkväll.
Ja å jag tar med mej mantrat !

Söndagen blev glöggpremiär.
Theo blev så sugen,,,

Måndagsem blev det sjukstuga här för Theo.
Det märks så direkt när det börjar smyga sej in nåt hos honom.
Sur,tvär & trött...
Så glass, film ,tv är det nu här.
 
Känner mej väldigt positiv nu för det är massa skoj på
gång framöver..
Vi ska lära oss teckenkommunikation hela familjen,
spelningar med Adopted Steak, Langoskväll, jobb ,julmarknader
julklappsförberedelser, Partyliteparty, hemmafestmys,
Ortopedbesök med Theo, Göteborgsresa, Malmöresa mm
 
Energi & massa skoj att se fram mot!
 
Nu ska jag ta tag i min garnhörna minsann..
 
Hejdåposs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar