fredag 10 oktober 2014

Möe Å lite..

 
Här har det varit fullt ös & sen slapp...
Svart eller vitt
Gråzon är uteslutet =))
 
Theo har ju klagat på huvudvärk & har lite migrän
då & då så kollade hans syn.
Jodå glasögon blevo det.

Min snygga kille...
 
Har även varit & kollat upp hans fötter, han har klagat
på att ha ont i höften , ja mycke riktigt så snebelastar han.
Har varit på om detta sen han var liten men fått till svar
att de växer bort,,
Hans hälsenor är helt snea så nu väntar vi på tid till
ortopeden för inlägg.
 
Skönt att saker ordnar upp sej.

 
Har varit Tattoomaniahelg också, tyvärr ingen tattoo
får hia mej till min Janistatt..hmm kanske bäst att
boka tid =)
Helgen var fantastiskt kul, trevlig nattgäst, goa vänner
på förfest & mat...skratt,skratt & mer skratt
Å mest däven dagen efter,,,,bra skit!
 
Är så stolt över mej själv då jag kommit till ett beslut.
 
Innan Tattoomania mådde jag inte bra alls, oro & ågerst.
Jag fick höra av en person att hon hört tjabbel om mej,
mer fick jag inte veta försen vi träffades & de hann
jag inte innan helgen som var.
Ja om getingboet var litet innan så blev det gigantiskt
för hur kul är det att få höra A & inte B när jag tillhör
kategorin som alltid oftast målar FAN på väggen för
minsta lilla..
Tur det finns Atarax & Inderal.
Ville liksom inte förstöra helgen som skulle bestå av
vänner,skratt & party..
 
Hör & häpna !!!!!!
Jag bestämde mej helt enkelt för att jag vill inte veta
har någon problem med mej & tjabblar ja då får jag
vara glad för att jag gett någon ett samtalsämne & att
jag helt enkelt finns på deras näthinna =)
 
Att höra skiten nu är oviktigt..
 
Visst är jag duktig !!!!
 
 
 Kämpar vidare i jakten på procenten..
Kvarg med bär är redit mumma.
 

Kör lite mera sommar här ..
Smultronen blommar & fler bär på G.
 
Idag blir det en tur till Eksjö med mor min, får la ta &
hoppa in på Dollarstore en sväng...nytta med nöje =)
 
Hejdåposs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar