måndag 29 september 2014

Göteorg..änna

Nu är helgen i Göteborg över, välbehövligt för oss.
dock är jag på en annan planet..
 
Hade äran att träffa en ny bekantskap till Mari , hon
var gravt autistisk & svår ep..
Min skötarroll kickade in direkt tyvärr, hjärnan gick
på fullt varv & ja behöver jag säga mer ?
 
Kunde liksom inte slappna av utan hade ett öra hela
tiden på B.
Positivt i den bemärkelsen att de gamla takterna satt i &
intresset men negativt för det tog verkligen all min energi.
 
Så söndagen inleddes med galen myrkryp, ångerst delux
pip i öronen, kallsvettning, illamående & yrsel.
Min kära man hade sett detta på mej redan på
lördagskvällen & hade jag varit uppmärksammad så
hade jag förstått varför han frågade mej flera ggr
om hur jag mådde.
Förmodligen bet jag ihop omedvetet.
 
Men en del mys hr vi gjort & det var guld för mej & Hanen.
Loppis, gitarrmys& friska vindar.

Massa gott inhandlat till billig peng.

Loppisfynd...nyckelskåp & hallampa.

Nya favvomuggen =)

GHOST !
 
Tack för allt mys med alla inblandade.
 
Idag var det dags för scoutskjorteutprovning, är så glad över
att Theo gillar detta denna gång.
En nyttig aktivitet.
 
Hejdåposs !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar