onsdag 17 september 2014

Val, bio & studiedag !

Ingen har väl missat valet i söndags antar jag =)
 
Den största frågan är väl ännu, ja lite som melodifestivalen
Vann rätt parti?
 
Gjorde min plikt i alla fall.
 
Lördagen hade vi lite välbehövlig egentid Robban & jag.
God mat , Bio & popcorn

Sin City blev det.
 
Jag har inte sett ettan men den ska väl vara i samma
changer lät de som.
Jag tycker den påminner en del av Tarantinos filmer.
I alla fall så var den bättre än jag trott.
 
Jag passade på att ta lite egentid i Måndags & gick
på bio igen, denna gång var det Medicinen av Colin Nutley.
Jag älskar verkligen Helena Bergström så jag gillade
den skarpt.

Några vackra daggmorrnar har jag haft nöjet
att vara med om också.
Tänk vad vackert natur & djur kan åstakomma.
 
Idag var det studiedag för skolan , så jag bytte dag
på jobbet så Theo hade Romeo på översovning igår.
Idag blev de äppelplockning , skogspromenad &
äppelpajbakning med grabbarna fniss.

Mysig dag med grabbarna fniss..
 
En kul bonus blev ett telefonsamtal idag, så härligt att
höra din röst fina du.
Höres snart igen,,jag lovar.
 
Nu ska jag påbörja mina promenader så procentjakten
får nästa steg i rätt riktning,,,,dvs upp med procent &
ner med kilon =)
 
Hejdåposs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar